(0472) 33-67-29
Гаряча лінія
1545
Урядова гаряча лінія
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English

Особистий прийом громадян

ДНІ ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

у Головному управлінні Державної

казначейської служби України у Черкаській області

 

місце проведення

вулиця Хрещатик, 192, м. Черкаси

 

П.І.Б.

Посада

День тижня

№ кабінета

№ те1лефона

 

з 1100 д о1300

НИКОПАНЕНКО
Сергій Миколайович
Начальник Головного управління

Середа

311

37-90-12

ДОБРОВОЛЬСЬКА
Олександра
Павлівна
Заступник начальника
Головного управління

Четвер

302

54-05-95

ГОРБУЛ 
Світлана Анатоліївна
Заступник начальника
Головного управління

Вівторок

303

54-05-95


ДНІ ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

з питань погашення заборгованості за рішеннями суду, виконання яких гарантується державою,

 

працівниками юридичного відділу

Головного управління Державної

казначейської служби України у Черкаській області

 

 

Час прийому

День тижня

 

Місце проведення прийому 

та № кабінету

№ телефону

з 1000 до 1700

Четвер

Вулиця Хрещатик, 192

м. Черкаси

 

33-67-23


Порядок 

організації та проведення особистого прийому громадян посадовими особами Головного управління 

Державної казначейської служби України у Черкаській області 

 

I. Загальні положення

1. Цей Порядок визначає процедуру організації та проведення особистого прийому громадян посадовими особами Головного управління Державної казначейської служби України у Черкаській області (далі – Головне управління).

2. Основними завданнями посадових осіб, які здійснюють прийом,  є реалізація положень Конституції України, Закону України від 02 жовтня  1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» та сприяння у вирішенні проблемних питань, з якими звертаються громадяни до Головного управління, відповідно до законодавства України.

II. Організація та проведення особистого прийому громадян

1. Особистий прийом громадян посадовими особами Головного управління здійснюється у визначені дні та години за попереднім записом згідно  графіком, який затверджує начальник Головного управління.


За відсутності начальника Головного управління або одного із заступників начальника Головного управління особистий прийом громадян проводять уповноважені посадові особи, згідно з розподілом обов’язків.

2. Прийом громадян, яким присвоєно звання Герой України, Герой Радянського Союзу, Герой Соціалістичної праці, осіб з інвалідністю внаслідок війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», проводиться першочергово.

3. Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

4. Інформація про порядок і графік особистого прийому громадян розміщується на вебсторінці Головного управління офіційного вебпорталу Державної казначейської служби України (далі – Казначейство), на вебсторінці Головного управління офіційного вебпорталу Черкаської обласної державної адміністрації та у вестибюлі адміністративної будівлі Головного управління  (м. Черкаси, вул. Хрещатик, 192) в місці, доступному для вільного огляду громадянами.

5. Попередній запис на особистий прийом до начальника Головного управління та заступників начальника Головного управління здійснюється працівником відділу діловодства за телефоном, зазначеним у графіку особистого прийому громадян.

Попередній запис на особистий прийом до начальника Головного управління та заступників начальника Головного управління здійснюється не пізніше ніж за 7 днів до дати прийому.

6. Під час попереднього запису на особистий прийом з’ясовуються прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб чи органів державної влади він звертався і яке було прийнято рішення, визначається посадова особа чи структурний підрозділ, до компетенції якої (якого) належить вирішення питання, вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянином для обґрунтування своєї (свого) заяви (клопотання), скарги або пропозиції (зауваження).

У разі відмови громадянина у наданні інформації про себе або представника інтересів громадянина у наданні інформації про особу громадянина та про зміст порушеного питання, за яким можливо визначити наявність функціональних повноважень Головного управління на його розгляд, запис визнається таким, що не відбувся, за ініціативи заявника.

Не допускається з’ясування відомостей про особу громадянина, що не стосуються його звернення.

7. Відповідальний працівник, який здійснює попередній запис на прийом до начальника Головного управління та заступників начальника Головного управління, не пізніше ніж за 2 робочі дні до встановленого графіком дня прийому повідомляє про це відповідну посадову особу, яка здійснюватиме прийом, та за 5 робочих днів – керівника самостійного структурного підрозділу, до компетенції якого належить порушене питання, який готує за два дні до дати прийому громадян інформацію щодо порушеного питання.

8. У записі на особистий прийом може бути відмовлено з таких підстав:

повторне звернення одного й того самого громадянина з питання, що вже надавалося ним до Головного управління на розгляд та опрацювання й було вирішено по суті;

письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство.

Про відмову в записі та причини відмови громадянинові надаються відповідні роз’яснення.

9.Забороняється відмова громадянинові в записі на особистий прийом на підставі ознак раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.

10. У разі повторного звернення громадянина вивчаються матеріали з порушеного питання, з’ясовуються причини повторного звернення, надаються необхідні роз’яснення.

11. Попередній прийом громадян здійснюється за погодженням начальника Головного управління або заступників начальника Головного управління у разі пред’явлення документа, що посвідчує особу громадянина.

12. Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні їх представники, повноваження яких оформлені в установленому чинним законодавством порядку, та/або особи, які перебувають у родинних стосунках з такими громадянами і мають документи, що підтверджують їх особу та повноваження.

Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому не допускається.

Неповнолітні особи та особи, визнані судом у встановленому порядку недієздатними, на прийом без участі їхніх законних представників не допускаються.

13. Усі звернення громадян на особистому прийомі реєструються у журналі прийому відвідувачів керівництвом Головного управління відповідальним працівником, зазначеним у пункті 5 цього розділу, у якого такий журнал зберігається.

Журнал прийому відвідувачів керівництвом Головного управління вноситься до номенклатури справ.

14. Посадова особа Головного управління під час особистого прийому громадян розглядає питання по суті, надає відповідно до чинного законодавства обґрунтоване роз’яснення та вживає заходів щодо усунення порушень (за їх наявності).

15. Якщо вирішити порушене в усному зверненні громадянина питання безпосередньо під час особистого прийому неможливо, воно розглядається в тому самому порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянинові за його згодою надається усна або письмова відповідь, проект якої готує відповідний структурний підрозділ Головного управління, до компетенції якого належить порушене питання.

У разі надання письмової відповіді в журналі прийому відвідувачів керівництвом Головного управління відповідальним працівником, що здійснює попередній запис на особистий прийом громадян, здійснюється запис про результати розгляду звернення із зазначенням дати та номера листа, яким було надано відповідь.

16. Для забезпечення кваліфікованого роз’яснення порушених громадянином питань посадова особа Головного управління може залучати до їх розгляду працівників відповідних самостійних структурних підрозділів Головного управління, територіальних органів Казначейства Черкаської області або одержувати за запитом від них необхідну інформацію.

17. Письмові звернення (пропозиції, заяви і скарги), подані під час особистого прийому та оформлені відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян», передаються до відділу діловодства на реєстрацію та опрацювання самостійними структурними підрозділами.

18. Якщо вирішення питання, з яким звернувся громадянин, не належить до компетенції Головного управління, посадова особа, яка здійснює особистий прийом, пояснює громадянинові, до якого органу державної влади або місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи потрібно звернутися.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux